Sigge

Jag tror att Johan vann vårt bildilemma.. Min Beetle -00 för 25' som jag hade som första förslag dög ju inte för det var för gammalt. Nästa steg/prisklass blev en Mini Cooper -14 för 90'. Men då började Johan titta på helt nya bilar i de lite "billigare" märkena istället och då hittade vi en liten fin bil som vi båda gillade. Det blev en sväng in till Uppis idag för att provköra. Igår kväll när vi pratade om bil bestämde vi oss för att vi kanske klarar oss med en bil ändå och att vi skulle avvakta tills vidare, men så tänkte vi att vi kunde åka och provköra iaf.. och så vips hade vi köpt den. Vi fick dock inte med den idag för de skulle ställa på den/fixa nummerplåt/registrera den och greja så vi får hämta vår lilla vita pärla nästa vecka. Jag vet inte vart det här hände; från att jag tog upp det lite smått första gången förrförra veckan om att vi kanske borde ha en skruttig liten extrabil som reserv, till att köpa en spritt ny årsmodell -18. Meen.. det är ju 5 års nybilsgaranti så man slipper ju tänka och förhoppningsvis slipper vi massa strul nu när den är ny. Det är ju svinskönt! Kul med ny bil (även om den förmodligen kommer stå mest eftersom Sara för alltid kommer vara favvobilen). 


Såå.. Vad tror ni om Sigge? Sara och Sigge är väl fint ihop?

Lilla provkörningen! 

"Varför ser du missnöjd ut?" frågade jag efter kortet när jag såg hans min.
"Va? Missnöjd? Jag försöker ju se cool ut!" 
Haha! Sötboyfriend. My bad, du ser svincool ut.


Kommentarer
Postat av: mormor

Grattis! Ni är nog "värst" ni <3 <3 <3.
Gillade Edward den?

Svar: Tack ☺️ Edward har inte godkänt den ännu för han fick stanna hemma men vi hoppas det 😄🙈
Evelina Nilsson

2017-05-09 @ 21:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0