Pain and paint!

Jag har knappt sovit något inatt heller.. Skitsjukdom. Egentligen ville jag bara ligga kvar i sängen imorse och dra täcket över huvudet och inte gå upp förrän det vänder till det bättre men psyket klarade inte av det idag helt enkelt. Älskar när kroppen vill en sak och huvudet något helt annat.... Jag behövde iaf göra något och tänka på annat även om kroppen skriker efter vila och magen skriker efter liggande position. 


Så jag åkte och köpte roller, penslar och sånt som behövdes till köksmålningen. Sen öppnade jag upp min alldeles egna lilla kökslackering. Jag skrubbade rent allt, målartvättade och grundade lådorna och ena sidan på köksluckorna. Tanken är att de ska bli samma färg som kökstapeten sen (typ grå-beige) men detta är alltså häftgrunden.. Det blir nog grymt! Hoppas bara att de lyckades blanda till rätt färg så det blir precis lika som tapeten. Det finns inget fulare än när det är nästan lika fast ändå inte. Vi hoppas att Nordsjö färg i Östhammar vet vad dom gör. 


Kommentarer
Postat av: mormor

Ni är så otroligt företagsamma! Och ni gör allt så snabbt! Men ni blir väl långsamma pensionärer ni också med tiden :) Allt har sin tid. Det kommer nog att bli ett superfint kök <3

2017-05-08 @ 22:02:11
Postat av: Anonym

Du är grym, baby! 😘

2017-05-08 @ 23:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0