Nu vänder det!

Jag vill inte jinxa det här nu men för första gången på typ 1,5 månad mår jag helt ok. Smärtan är hanterbar och jag börjar få lite hopp igen. Det kan vända snabbt men just nu mår jag ganska bra och det tänker jag njuta av. Jag kan dock ha gjort största tabben för jag drog ut på en 8 km promenad nu på förmiddagen. Jag har inte rört mig mer än någon ynka km på hur länge som helst så det var skönt att äntligen få traska på lite.. Det blir ju oftast värre efter för mycket ansträngning, men resten av dagen får bli soffläge och som jag njöt under promenaden. Så värt det! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min dag blev genast bättre när jag läste detta ❤

2017-05-29 @ 17:36:15
Postat av: mormor

<3 :) <3 :) <3

2017-05-29 @ 22:25:50
Postat av: Fia

Fantastisk älskade du! 😘😘😘 💗💗💗

2017-05-29 @ 23:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0