Utehäng!

Sjukt vilket härligt väder Sverige bjuder på. Igår var vi och hälsade på mormor och morfar. Där bjöds det på våfflor, mums. Vi svängde förbi mami en snabbis också innan vi åkte till Östhammar. 


Inatt har jag haft ont och sovit dåligt. Idag är det ännu värre så det står inte så mycket på dagens schema. Jag och Eddi tog en liten skogsprommis imorse och mötte Johans moster och hunden Thea som hon är hundvakt åt denna vecka. Det är någon amstaffblandning tror jag, sjukt snäll. Edward hoppar upp med tassarna i ansiktet på Thea och försöker busa igång henne. Ibland hakar hon på och jagar honom och ibland låter hon honom vara dryg bara.. De fick busa av sig riktigt och jagade varandra fram och tillbaka i skogen. Edward lyckas alltid hitta någon liten gran att gömma sig under och så ligger han där och väntar tills den han busar med kommer nära och då skjuter han iväg från sitt gömställe, haha. Såå hund-mamma-nördigt men jag tycker det är sjukt gulligt när Edward leker med sina små hundkompisar, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0