Tisdag!

Vilket snöoväder vi haft idag. Jag var in till Uppsala en sväng på fm och handlade lite då det är en viss boyfriend som fyller år på torsdag... Men såklart vill han inte fira så det blir bara lugnt hemma tror jag trots att han fyller halvjämt.


När jag kom hem igen hämtade jag upp Eddi och thairester från igår hemma och sen åkte vi direkt vidare till Johan i butiken (den har fortfarande inte öppnat utan är mer kontor/lager för tillfället). Jag har grejat med lite småsaker och Johan sprutar ut offerter. Vi fick besök av Easthammers egna super-röris (det lät roligare än Johans vän André, haha) en sväng för ett tag sedan så då passade vi på att äta middag men nu sitter Johan återigen bänkad framför datorn. Snart bär det dock av hemåt till soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0