Kaninjägaren!

Vi har varit ute hela dagen idag jag och Eddi. Jag har äntligen börjat läsa Keplers nya bok och det gick alldeles utmärkt att sitta ute i solen på altanen (mormor: jag var väl påklädd som vanligt så don't worry). Älskar Keplers tidigare böcker i serien och antar att även denna är grym! Början verkar iaf lovande. Efter hans 'Stalker' (tror jag den heter) vågade jag dock knappt sova hemma själv men det tyder väl på att spännande böcker är hans grej och att de är succé, haha. 


Johans moster kom hit en sväng i em också, trevligt. Edward älskar henne så de har busat massor! Och så har jag äntligen fått undan massa tvätt. Det har inte blivit så mycket tvätta hemma nu för att det har varit fotografering och visningar och grejer senaste veckorna. Ett tvätthäng är ju inte världens inredningsdetalj direkt, men nu passade jag på att låna svärisarnas tvättmaskin och få undan massa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0