Hurting sunday!

Idag har jag sjukt himla ont igen.. Jag är så sjukt svälld om magen så det nästan känns som att huden ska spricka. Det är sjukt det där.. Så fort jag får extra ont så sväller magen upp och blir enorm inom loppet av några minuter, och när den värsta smärttoppen sen går över så går magen tillbaka till ursprungsformen igen (som iofs tyvärr inte heller är något att skryta om för tillfället men den är iaf bättre än att se ut som om man ska föda när som helst). Jag varvar badkaret med värmedynan i sängen och tensen men egentligen är det ingenting som hjälper. Jag vaknade innan 6 imorse och sedan dess har detta pågått. Fuckin hell. Jag som precis börjat känna mig lite bättre de senaste dagarna. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lilla älskling och hjärta...
om jag ändå kunde ta din smärta...
Jag älskar Dig! Mammi ❤❤❤

Svar: Love you! ❤❤❤
Evelina Nilsson

2017-03-19 @ 17:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0