Två dygn i Sthlm!

Vi har haft två supermysiga dygn. Igår gick vi en runda på stan på fm och sen när brors slutade jobba vid 14 så gick vi till Centralbadet. Där var vi hela eftermiddagen och när vi var alldeles skrynkliga så gick vi till Jensens och åt middag innan vi fortsatte till en slapp kväll på hotellet. 


Jag har varit superdålig på att knäppa kort.. Men vi har haft det supermysigt! Men nu saknar jag boyfriend och vill pussa på honom hela helgen. "Jag förstår inte varför man ska vara tillsammans om man ändå inte är med varann!" sa Johan innan vi skulle åka och när han kom på att det skulle bli lite saknigt, haha. Sötboyfriend! 

Tre bilder.. Kul! Gårdagens lunch på pizzahut. 

Middagen på Jensens direkt efter spat igår.

Hotellfrukosten imorse..

Nu är vi på väg till mami för att äta middag där innan jag och love fortsätter till stugan för en helg där. Mysigt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0