Potatisbullar i solen!

Vi har varit i Gävle nästan hela dagen.. Efter att vi lämnat över nycklarna tog vi en runda på stan och shoppade lite både Johan och jag. Jag vet inte när jag köpte kläder senast, vi är aldrig på stan längre. Förr hängde jag ju där flera gånger i veckan när jag bodde mitt på stan men det är inte lika enkelt nu. Dessutom blir väl Uppsala mitt nya "stan" nu när jag blir Östhammarsbo på heltid.. Inte mig emot, älskar Uppis.


Vi fick lunch hos musch i eftermiddags innan det var dags att åka hemåt mot Easthammer igen. 

Vi åt middagen ute i finvädret när vi kom hem. Jag var så himla sugen på potatisbullar så det fick det bli. Ibland är det enkla det godaste! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0