Modeblogg here I come! Eller?

Jag har bestämt mig för att byta blogg. Johan har varit på mig länge.. "Varför använder du inte bloggen till något seriöst och riktigt när du ändå har så pass många människor som läser den och när du ändå bloggar så mycket?" Han kan ha en poäng. Jag har ju bloggat för att jag bara alltid har gjort det helt enkelt, men jag hade aldrig kunnat trott att jag skulle få så många läsare av att göra ingenting och utan att anstränga mig. Varför inte bara satsa lite, anstränga sig lite mer och blogga lite mer seriöst? Jag kommer såklart fortsätta blogga på samma sätt som jag alltid gjort, skriva om samma saker och fortsätta vara mig själv, men kanske att jag försöka göra det lite bättre bara helt enkelt.. Step up two steps.


Samma sekund som jag bestämde mig för att starta en ny så blev jag dock otroligt nostalgisk och har suttit och gått igenom mitt bloggarkiv deluxe. Tänk att jag har haft den här bloggen i över 9 år!! Hela mitt vuxna (och halvvuxna) liv finns ju här.

Jag har varit trött på mitt bloggnamn länge.. Jag menar, ewiis4?? Vad kommer det ens ifrån? Och hur har alla ens hittat hit? Men tyvärr går det ju inte att byta adress på en befintlig blogg så jag bestämde mig helt enkelt för att det får bli en ny blogg och en nystart. Tack och lov kommer ju den gamla finnas kvar till att kunna titta tillbaka i och uppleva gamla minnen även om jag inte kommer fortsätta blogga här när den nya är igång.. Jag hoppas att ni alla följer med till den nya istället när det är dags! Jag håller på att styra upp den lite nu men så småningom är den väl redo för the grand opening och jag kommer hålla er uppdaterade.. Haha! 

Tills dess njuter vi vidare av min gamla hederliga blogg ett litet tag till. Själv har jag tagit på mig festblåsan idag för att fira det stora steget med en ny blogg (är det en ren modeblogg jag kommer starta tro? #adlink).. Nej just ja. Det var ju de här byxorna som jag snodde av Musch för 5 år sedan (som var utslitna redan då) och som jag bor i de värsta magonts-dagarna (rättelse: som jag in princip bott i de senaste 5 åren för att de är de enda jag har som inte trycker på magen och gör att smärtan blir ännu värre). En helt egen modeblogg kan vi nog stryka, den här bilden är ett bevis på det, haha. Vi kör same old style istället som jag alltid kört; lite av varje! Det verkar funka alldeles utmärkt! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt 👌 Vad roligt!! Kram pilla 😗

2017-06-13 @ 20:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0