Gult är fint!

Jag börjar komma tillbaka.. Det finns inte så mycket mer att göra än att acceptera att life is a bitch sometimes och att man inte kan göra någonting för att påverka livets gång. Vi hade fina år tillsammans och han kommer för alltid vara saknad men han levde ett lyckligt liv och jag är tacksam för att jag fick vara en del av det. 


Det är sjukt att det bara är tre dygn sedan han somnade in. Det känns som det är flera månader sedan! 

Här är iaf vårt nya hus. Längtar tills vi kan börja rusta och får flytta in! Perfekt läge för mig som är chicken.. Alla grannar är nära och det kommer vara människor lite överallt. Nu kanske jag till och med vågar börja sova själv igen om det skulle behövas. I lägenhet har det aldrig varit något problem men i hus känns det värre.. Men någon gång ska väl jag också växa upp.

Bilerna är ifrån Hemnet 

(Fastighetsbyrån Östhammar)


Kommentarer
Postat av: mormor

SÅ SPÄNNANDE :)

2017-06-08 @ 10:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0