Pumpin'

I'm still alive. Smärttoppen är nere och det var det som var målet for now. Förhoppningsvis kan jag åka hem igen redan imorgon. Jag har haft lite ondare igen nu på em men det är ändå hanterbart så vi får se vad som händer..


Det är såklart sjukt tråkigt att ligga här.. Men som "tur" är så är jag ju ganska seg av morret och trött i kroppen av all smärta den senaste tiden så jag orkar ändå inte göra så mycket. Jag har liksom för lite energi för att bli rastlös.. Ipaden och Netflix är iaf min räddare. Och allt det goda som Musch och Mami hade med sig.


Kommentarer
Postat av: M

Din krigare❤️

Svar: ❤😘❤
Evelina Nilsson

2017-01-26 @ 16:09:02
Postat av: mormor

Stanna så länge du får,
vila så mycket du kan.
<3 <3 <3

Svar: ❤❤❤
Evelina Nilsson

2017-01-26 @ 17:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0