Liljor!

Jag fick världens finaste blombukett av Mamma och Thomas i början på veckan. Tack tack tack! ❤ Det var en krya-bukett som jag fick precis innan jag åkte in till sjukhuset (Johan var mellanhand) men eftersom jag blev inlagd så jag har inte hunnit njuta av dem förrän nu. Så otroligt vackra! Mami är verkligen världens bästa när det gäller att skämma bort en med spontana presenter/sms osv. när man behöver uppmuntring, pepp, om man gjort något bra eller helt enkelt bara ändå. Love you bästa mami! 


Liljor är mina absoluta favoritblommor.. Eller egentligen är de på delad förstaplats med pioner men ska jag köpa hem blommor så är det oftast liljor jag köper hem. Älskar älskar snittblommor!

Vi tänkte bädda ner oss i sängen nu och titta på en film.. Hoppas ni haft en fin helg och att ni får en bra start på veckan imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig; fina blommor och Kerstin är duktig:) Ha det bra <3

2017-01-29 @ 22:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0