En kväll med de två M:n!

M&M bjöd in sig själva på middag här ikväll (som om vi kör med "bjuda in"-upplägget liksom. Nej i det här sällskapet kommer man och går som man vill).. Supermysig kväll! ❤ Vi har ätit sjukt god köttgryta med klyftpotatis, glass och frukt/bärkompott till efterrätt och sen fick godis fylla ut den lilla platsen som fanns kvar i våra magar (haha gu vad äckligt det lät)..


Musch har somnat i soffan (som vanligt) och vi andra kollar på tv. Jag har mått så dåligt idag så att jag har suttit i badkaret tills jag blivit skrynklig. Men tack och lov (peppar peppar!) så har den absolut värsta smärtan släppt lite grann nu mot kvällen. Jag tar otroligt mycket extra medicin just nu så det är ju absolut inte hållbart i längden. Vi får se om det vänder inom en snar framtid eller om det behövs ta till extra resurser snart.

Sorry för allt sjuksnack hela tiden. Jag förstår att det är tråkigt att läsa om men det är typ det enda som "händer" i mitt liv för tillfället.. Men det kan bara bli bättre! 


Kommentarer
Postat av: Brors

❤❤❤

2017-01-24 @ 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0