Akademiska!

Idag har jag och Johan varit till Uppsala. Jag hade tid på Akademiska kl 15 och Johan behövde göra lite ärenden i Uppis så han följde med. Jag ska ev. gå ett nytt smärtrehab program (fast med ett helt annat upplägg) och idag var ett första förberedande besök för att se hur min situation ser ut och vad det är som jag behöver hjälp med. Ni som följer bloggen vet ju hur det gick med det senaste rehabprogrammet (jag behöver kanske inte dra den historien igen med tanke på allt drama som blev och all dramatik som min blogg skapade... ) Jag var iaf otroligt missnöjd med (bla) upplägget på det förra programmet men nu har de alltså tagit fram ett program där man elektroniskt går en "kurs" i acceptans; hur man lär sig att acceptera att man är sjuk och hur man lär sig att leva därefter. Detta är ett självständigt rehabprogram där allt utgår ifrån mig, min smärtproblematik och var jag är idag (vilket är en klar förbättring mot det andra programmet som var i grupp och där jag personligen kände att jag backade 200 steg i utvecklingen)... Vi får se om det blir av, men han som var ansvarig för programmet verkade jättebra så det var ju positivt iaf.


I övrigt mår jag inte så bra just nu.. Det håller verkligen i sig den här gången och jag har så himla himla ont hela tiden.. Men jag försöker göra det bästa av varje dag och bara göra sånt som jag mår bra av och får energi av. 


Kommentarer
Postat av: Musch

Den snyggaste jag vet😍❤ jaja du ser inte så tokig ut du heller Nr 1😚

Svar: Puss love! 💗💞💕
Evelina Nilsson

2017-01-11 @ 23:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0