Kriminalare..?

Idag har jag ont.. Däckad! Blä!


Mami kom hit till oss på em och hon blir kvar här inatt. Vi har ätit grillat till middag och kollat på en svinläskig film. Jag absolut hatar skräckfilmer och ändå lyckades de övertala mig till att kolla på en (eller kolla och kolla, jag satt under filten säkert halva filmen i panik.. typ. Eller ok nu överdriver jag, men läskig var den). Den kanske inte ens räknas som skräckfilm men jag tyckte den var svinläskig oavsett. Övernaturligt/psykopat-grejer är min största skräck.. Tror filmen hette Lavender. Se den inte om ni är lika pussy som mig. 

Det blev bara ett kort knäppt idag och tyvärr lyckas mami blinka.. Men den får duga! 


Nu kollar vi på GWs mord (?) och veckans avsnitt handlar om Linda Chen. Man kan ju det fallet utantill men det är ju spännande att höra GWs teorier och slutsatser. Samtidigt som jag är en liten pussy sometimes så är jag typ helt besatt av mordhistorier och mysterier. Jag har lyssnat på alla poddar som går att lyssna på kring mordhistorier, älskar såna dokumentärer och får aldrig nog. Min lilla smygdröm om att bli kriminalare lever vidare, haha. Förstår ni vad spännande att lösa mord och mysterier från första parkett? Det låter sjukt osmakligt när man lägger fram det på det sättet men det är ju precis så det är. Man är den som nystar i alla obehagliga detaljer, förhör alla misstänkta och lyckas förhoppningsvis sätta dit den skyldiga tillslut. Kanske att jag blir det i ett annat liv när jag är lite mer hardcore.. Och lite mer frisk och så. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0