Frukke!

Imorse åt vi en god frukost innan vi bänkade oss i soffan för en heldags plugg. Jag har förhört mami inför hennes tenta nästa vecka och mellan varven har jag kört ett megatvättlass. Nu åkte hon precis hemåt. Jag och Edward bäddade ner oss i soffan framför ett avsnitt VD tills Johan kommer hem. Jag mår lite bättre idag men långt ifrån bra så jag håller mig lugn.. I helgen ska vi ju försöka börja tapetsera och fortsätta greja i stugan så förhoppningsvis mår jag lite bättre tills dess om jag fortsätter vila! 


Ikväll är det hockey igen. Så spännande! 


Kommentarer
Postat av: mormor

Bra att du kunde hjälpa mamma - men var rädd om dig!
Känn efter när du behöver vila och unna dig det. Kram <3

2017-04-20 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0