Efter regn kommer sol!

Det blev en 8 km prommis idag igen.. Får jag fortsätta må så här ett tag till kan jag inte klaga! 


Imorgon åker vi till SÄLEN!! Det ska bli så himla kul. Det är typ 40 pers som ska åka hemifrån och de bor alla i stugbyn. De har åkt tillsammans dit flera år men det blir första året för oss. Bästa pappa och Maria bjuppade dock eget boende till mig, Johan, M&M och Eddi. Det är roligt med mycket folk men det är också otroligt skönt att kunna vara lite ifred om man inte mår på topp, och det är ju som ni vet ingenting jag kan planera kring. Tack fina ni för att ni tar med oss! ❤ Det ska bli såå kul!

När Johan slutat åker vi hem till Harkis och packar och sånt och sen åker vi därifrån vidare till Sälen imorgon.. Taggad!! 


Kommentarer
Postat av: mormor

Ha så kul o hälsa :) :) :)

2017-04-05 @ 17:58:37
Postat av: Anonym

Njuuut nu!!! Kramiz...hälsa! ❤

2017-04-05 @ 23:08:31
Postat av: Anonym

Njuuut nu!!! Kramiz...hälsa! ❤
Glömde att skriva att jag är VÄRLDENS lyckligaste de dagar du mår bra! Det liksom bubblar i mig och jag önskar att det aldrig tar slut... 👏👍🤗😘

2017-04-05 @ 23:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0