Toffeln..

Jag hade ställt in mig på tre dagar hemma i lägenheten i min ensamhet och jag tyckte det skulle bli såå skönt. Men så saknade jag mina boys på en gång så jag åkte till Östhammar efter provtagningen. Jag kan ju lika gärna vila här som hemma, och då får jag sova med mina fina också som bonus.

Vi grillade när jag kom hit och så kom Eva och Christer och åt med oss.. Christer blev kvar på en kaffe medan Eva den hurtbullen åkte och tränade. Efter middagen har vi legat i soffan hela kvällen och tittat på GOT. Nu kom vi dock precis hem ifrån en snabb kaffe (te) hos Johans vän med flickvän. De har ett helt nybyggt stort, fint hus med högt i tak. Kändes inte jätteroligt att gå runt där och veta att vi har hälften så högt i tak.. Men! Vårt blir också såå mysigt, haha!

Älskar våra tekoppar från Ikea. Ibland skrällar Ikea och gör något lite mindre... Ikea-igt. Jättefina ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0