Skeden, top!

Igår åt vi god middag med svärisarna och sen kollade vi på deras bilder ifrån resan. De har som sagt varit till Österrike och vandrat i en vecka.. Vilka fantastiska vyer! Jag vill också åka och vandra. Jag har länge velat åka till Norge och vandra! Vi planerade faktiskt att göra det sen här sommaren jag och Johan, men så kom ett hus emellan, haha.

Johan har redan åkt till Furuvik och jag ligger och drar mig lite innan jag också ska packa ihop och åka. Idag ska jag skriva kontrakt med vår nya andrahandshyresgäst i lägenheten på stan. Det blir nog bra! Jag har såå svårt att släppa min lägenhet, haha. Tänk att det är 11 år sedan jag och Jopplas flyttade in, och att vi har haft den ända sedan dess.. Sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0