Skärgårdskrogen!

Idag har jag inte fått mycket gjort.. Jag har vilat in princip hela dagen. Jag vill bara vara frisk och må bra!!

Världens finaste, bästa mami kom förbi på en spontanvisit och lämnade en blomma och mysiga tofflor till mig. Bara ändå sådär för att jag inte mår bra.. Som jag älskar min fina mor! ❤️ Tack för att du finns för oss barn, alltid!

Ikväll bjöd svärisarna på middag i Utvalnäs. Supermysig restaurang med bra mat! Tack bästa ni. Jag spydde dock efter middagen. Som tur var hann jag till toan på restaurangen innan det kom. Smärtspyorna är tillbaka (ursäkta för äcklig information).. Gör mig frisk någon! Snarast!

Vi avslutade kvällen med gotta och mys i husbilen.

Nu har vi bäddat ner oss i gästrummet jag och my love.. Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0