Pärlspont och tak!

Ush vilken smärtdag det har varit.. Ibland när jag har jätteont orkar jag knappt ens ligga och vila för jag blir så knäckt av det. Ibland behöver man försöka tänka på annat för att inte få panik över att smärtan stegrar. Ligger man still tänker man alldeles för mycket!

Jag har gjort vad jag kunnat idag.. Men pärlsponten är iaf på plats i köket och så har vi tak i sovrummet nu också. Det händer mycket nu! Så kul!

Det är så roligt att få iordning vårt lilla hus, men jag läängtar tills vi ska bygga ut sen och få det s t o r t ! Om vi blir kvar så länge dvs.. Haha!


Kommentarer
Postat av: Furuvik

Men f*n vad ni är duktiga!!! Blir skitgrymt ju👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Svar: Well, thank you gorgeous! 😉😚🏡💗 Same back at ya! 🙏🏼😝
Evelina Nilsson

2016-09-12 @ 05:55:51
Postat av: mormor

Det går undan! Glad att vi kunde komma och se hur fint det blir. Vilken himmel, vackert. Kram <3 <3

Svar: Det var så kul att ni kom! 💗 Vi tänkte äta sista maten till middag igår, men så sparade vi på den till idag istället. Vi tyckte det var för lyxigt att äta hemlagad 2 ggr på samma dag 😄🙈.. Men idag blir det sista portionen! 😃😍👏🏼👅 Tack!! ❤️
Evelina Nilsson

2016-09-12 @ 08:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0