Lingon!

Idag trotsade jag mitt hemska mående och följde med svärmor, Johans moster och Johans morfar ut i skogen och plockade lingon.. Först plockade jag lingon, men då såg jag bara blåbär överallt! "Strunt samma, då plockar jag blåbär istället då.." tänkte jag och gick över till blåbär. Helt plötsligt var lingon det enda jag såg, överallt. Så jag varvade och plockade lite av varje haha.
Vi var och hälsade på Johans mormor också en sväng. Hon bor på äldreboende, så vi tog med henne ut på en liten promenad i Gimo.

Nu har vi precis ätit middag; lax och potatis. Det är ju så skönt sensommar/höst-väder så vi satt ute.. Nu ska jag dock lägga mig i soffan. Nu orkar jag inte hålla igång en sekund till. Hur länge ska detta fruktansvärda smärtskov hålla i sig?? Imorgon har jag iaf läkartid i Gävle hos min läkare. Skönt att få komma tillbaka till henne igen. Hon vet hur jag funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0