Helgpass!

Några bilder från huset idag.. Jag gör fortfarande ingenting för att jag mår sämst och behöver vila, men Johan och Christer har satt in taket i köket idag och Eva har primeat badrummet.

Det blir ganska lågt i tak i huset trots att vi sänkt allt golv över en dm, men vi får ta igen takhöjd på utbyggnaden sen istället! Jag älskar hög takhöjd, men man kan inte få allt här i världen.

Nu är jag så galet trött så ögonen går i kors.. Johan åkte till Östhammar ikväll för tre dagars jobb men jag blev kvar hemma. Iaf inatt. Jag behövde vara hemma för mig själv i det lugna, tysta och osociala! Jag orkade bara inte åka vidare till nästa ställe. Det är ett fasligt rännande hit och dit för oss nu för tiden. Jag ville bara göra ingenting, hemma.. Jag tog en lång dusch och sen landade jag i soffan med en popcorn/chipsskål. Nu känns det härligt att ha x antal timmar sömn framför mig. Hur sjukt det än låter så älskar jag att sova!

Sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: mormor

Oj vad ni grejar. Du kanske ska vara hos oss i stugan? Eller blir det ännu "rörigare" för dig då? Du är välkommen om du vill <3

2016-09-05 @ 08:51:00
Postat av: Musch

Åh vad fint det blev! 😍

2016-09-05 @ 10:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0