Minibedroom!

Vilket team vi har varit idag. Johan har kapat spånskivor och gipsskivorna och jag har skruvat upp dem. Jag skruvade så mycket så att jag fick blåsor i händerna. Det berömda ****skinnet, haha.. Jag får blåsor i händerna hur lätt som helst! Men Johan drog fram eltejpen som en äkta elektriker och löste det.

Nu sitter skivorna uppe och och det är spacklat första svängen..

Jag fick en sån fruktansvärd dipp idag och mådde så himla dåligt så jag ville bara sjunka genom jorden och försvinna. Jag har aldrig känt denna känslan förr men de senaste åren finns det inget bättre sätt att beskriva det på än att jag vill rinna ut i en pöl. Jag får så ont och blir så energilös att jag inte orkar hålla mig själv uppe typ.. Jag vilade första två timmarna när vi kom hit tills min bonus börjat verka men sen var jag på benen igen.. Jag har jobbat lugnt idag men vi har fått mycket gjort ändå!


Kommentarer
Postat av: mormor

Där kommer ni att sova gott <3
Så tar vi gästrummet :)

Svar: Ni är så välkomna sen! ☺️😘
Evelina Nilsson

2016-10-07 @ 08:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0