Sovrummet!

Vi sov första natten i huset igår (inne i huset och inte ute i uthuset/gästrummet - äntligen!).. Idag har sovrummet dessutom pimpats så nu är det mysigt där!

Jag och mamma klädde om min gamla svarta sammets-sänggavel ikväll så nu är den ljus och fin istället i ett fint linnetyg! Det är ju lampor, sängbord och grejer kvar som fortfarande saknas såklart, men här kommer vi sova gott inatt! Skönt att ett rum är "klart"!

Mamma och Thomas har varit här ikväll. De har hjälpt till med att styra upp lite i allt kaos, pimpat och så har jag fått massage igen av mamma. Jag har fått massage flera gånger av henne de senaste veckorna och det är så himla skönt att koppla bort smärtan och få njuta lite istället. Love you!! ❤️


Kommentarer
Postat av: mormor

Såå fiiint <3

Svar: Visst blev det mysigt? 😍💞
Evelina Nilsson

2016-10-27 @ 23:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0