Pyjamas all day!

Idag är det en sån här dag. Jag sov till 9.30 och sedan dess har jag bara chillat i sängen och soffan. Jag har noll planer idag. Jag ska ta det så lugnt det bara går så att jag slipper ta så mycket extramedicin..

Vi gjorde iaf klart taket i vardagsrummet igår. Vi gjorde taket så långt vi kunde i kontoret också tills takplankorna tog slut. Så nu är det bara hall och sista snutten tak i kontoret kvar, sen har vi innertak i hela huset! Måste bara köpa till lite extra tak..

Jag målade tre garderober igår också som stod i huset när vi fick tillträde. Finns det någon värre färg än denna grön-grå-beige-vita? Ush, den är så hemsk! Nu är de iaf målade med vitt två ggr och det får räcka så. Dessa garderober får duga i sovrummet tills vidare. Tänk vad lite spackling, slipning, målartvätt, färg och nya knoppar kan göra ändå! De blev som nya nu när de är vita!
Ni får nöja er med förebilden så länge..

Vi åkte till East ganska sent igår kväll och blir kvar här tills onsdag efter Johans jobb. Skönt med tre dagars vila för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0