Musch 23 år igår!

Igår stod det vila på schemat på fm. På em åkte jag och svärmor in till "city" i Östhammar och tittade runt i två mysiga inredningsbutiker. Jag hamnade i knopphimlen!! Älskar fina knoppar. Vi stannade till på en loppis också men där blev det inget fynd.

När Johan och Christer kom hem åt vi middag innan vi packade ihop och åkte hem mot Gävle igen, med ett stopp hos födelsedagsbarnet i Furuvik. Där bjöds det på fantastiskt god smörgåstårta! Även Edward fick en egen smörgåstårta. Om han blir bortskämd hos gudmor? Svar ja.

Johan har varit lite hängig några dagar så igår bestämde jag att han var tvungen att ligga i sängen i 12 timmar och vila upp sig. Vi la oss vid 23 igår så han har tre kvart kvar.. Vi vaknade tidigt men Johan slog på en film på paddan och jag slumrar till lite nu och då. Skönt med en lugn förmiddag tillsammans! När vi vaknat till liv lite tänkte vi dra oss ut till huset. Om 2,5 vecka ska vi vara inne i huset och lägenheten ska vara tom och städad. Can we do it? Yes we can!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0