Love love!

Vad har jag gjort idag? Legat i sängen till kl 12. Förflyttade mig till soffan och vilade vidare med Homeland på paddan. Jag har tvättat två maskiner och så har vi ätit kebabtallrik till middag när Johan slutade jobbet. Ikväll har vi legat i soffan och slappat framför tvn.

Det behövs inte så mycket mer än så dessa regniga höstkvällar. Boyfriend, gotta, soffan, ljus, regnsmattret mot fönstret, tvn och en snarkande Edward i bakgrunden. Vad vore livet utan denna man? Alltså som jag älskar honom. Det är ett mysterium hur han står ut med mig och min sjukdom, att han alltid finns där, aldrig någonsin klagar när jag mår dåligt och han får göra "allt". Och han får mig att känna mig så älskad. Tack för att du finns! ❤️

Idag har jag "missat" ännu en dag av mitt liv pga denna vidriga sjukdom. Gör mig frisk, snälla!


Kommentarer
Postat av: mormor

Då är vi minst två som älskar Johan <3 :)
Du är otrolig; fast du tycker att du missat dagen kunde du räkna upp massor av saker du är tacksam över denna dag <3 <3 :)
Jag längtar också efter dagen då du kan känna dig frisk - älskar dig. Kraaaaam

Svar: Älskar er! ❤️❤️❤️
Evelina Nilsson

2016-10-25 @ 08:52:20
Postat av: Tre... ♥️♥️♥️ Och i morgon är det dax för massage! Puss, finaste!

Tre... ♥️♥️♥️... och i morgon är det dax för massage... puss min finaste... 😘

Svar: Tack för världens skönaste massage och för superhjälp med fix 💞
Evelina Nilsson

2016-10-26 @ 22:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0