Buddys!

Jag är verkligen inne i en dålig period igen.. Mina bra dagar blev inte många denna sväng. Igår låg jag i sängen ända till kl 15 på eftermiddagen. Jag sov/vilade om vartannat. Febern har börjat spöka igen också.. Inte kul.

Mamma kom igår em och hjälpte till några timmar här i huset. Hon hjälpte oss att flytta över alla verktyg osv. till köket eftersom vi ska sätta tak, och snart även golv, i vardagsrummet och kontoret. Hon styrde upp allt så nu är det ordning i hela huset. Och det bästa av allt? Jag fick 45 min massage. Hon tyckte jag behövde det nu när jag haft extra ont igen. Tack bästa! ❤️

När mamma åkt hem kom pappa och Maria. De hade köpt med sig middag från Buddys. Sjukt gott! De hade inte varit här på ett tag så det har hänt mycket sedan sist de var här! Det går verkligen framåt nu.

När de åkte hem vid 19-tiden packade vi ihop och åkte hem till lägenheten. Vi behövde verkligen duscha, så vi blev kvar i lgh över natten. Kl 6 imorse var det bara att gå upp igen för rörmokarn kom vid 7. Hoppas allt går bra idag så vi får in vatten idag!

Marias reaktion när Johan berättade att svärisarna kommer utan husbilen i helgen pga att de hittat råttor i den.. Eva hade dragit ut en låda igår när de skulle göra husbilen redo för en helg här i Harkskär och då hade råttan hoppat ut på hennes hand. Jag hade DÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0