Pengar rullar in som det ska det går bra nu!

När man rensar lådor och hittar en liten pengagömma, haha. #cashisking

Nu ska ni få veta en sak om mig. Jag älskar att ha ordning (även om jag älskar såna här lådor som man får ha allt möjligt kaos i också..) men jag är så himla sämst på att strukturera upp om det blir för mycket. Jag har 7 flyttlådor med allt möjligt i som ska få sin plats i kontoret och jag har suttit och smårensat i flera timmar utan att ha kommit någonvart. Jag fastnar på andra saker och kommer aldrig vidare för att det är alldeles för mycket. Jag vet liksom inte vart jag ska börja.. Och kan jag inte få ordning a la perfektion så har jag hellre kaos än att göra något halvdant.. This is the story of my life. All in or nothing! Det är verkligen en dålig sida.


Kommentarer
Postat av: mormor

Oj Evelina! Hur skulle det gå om jag började städa/sortera inför en flytt? Det skulle bli många "kaoslådor"......

2016-11-20 @ 16:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0