Pepparkakor!

Idag har jag och svärmor bakat pepparkakor.. Vi är typ lika bak-rockies båda två men vi klarade det galant! Dom blev supergoda! Men jag kommer aldrig växa ifrån det där med att degen är godare än själva kakan. Godaste degen som finns är dock pajdeg, a la smulpaj. Sinnessjukt god!

Jag ville inte vara med på kort idag för jag är så sjukt risig.. "Men vi MÅSTE föreviga så att din bak-syster får se att du bakar iaf, annars kanske hon inte tror på dig!" insisterade Eva. Så Musch här får du bevis på att jag också kan, haha. (Sorry Jopplas om du trodde att det var dig Eva menade, men icke.. Haha!)

Sorry för min lilla "bloggsvacka".. Det blir inte ens ett inlägg om dagen längre och förr var det säkert minst tre/dag. Men ha tålamod, I'll be back as usual snart! Jag har bara varit inne i en liten deppsvacka där jag är mer än knäckt igen över att jag är sjuk.. Åren går och livet rullar på men ändå står allt på något sätt helt still. Jag missar mitt liv och jag kan inte göra något åt det. Att säga att jag lever mitt liv just nu skulle inte stämma. Jag bara flyter med.. Vad väntar jag på? När ska det bli bättre? Kommer det bli bättre? Att blogga om det hela tiden är bara tröttsamt..


Kommentarer
Postat av: Musch

Alltså jisses vad jag blir stolt🙈 Att se dig baka peppisar😚❤️

2016-11-29 @ 17:58:10
Postat av: mormor

Åh vad ni är duktiga :)
Och så roligt att ni är så fina kompisar och har roligt tillsammans <3
Snart måste jag få träffa din fina svärmor!

2016-11-29 @ 18:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0