Biomys med Musch och Mami!

Jag och mami var kvar i Hedesunda tills lunchtid idag. Jag förhörde mamma inför hennes tenta på måndag. Vi hann in en sväng på GNK också (alla som är ifrån Hääs vet) innan vi åkte in till stan. Väl i stan mötte vi upp musch. Vi var in en snabbis på dollar och sen var vi till Erikshjälpen innan vi åkte ut till Harkis. Jag är på jakt efter en kökssoffa!! Om det är någon som har en över, eller vet någon som vill sälja/bli av med sin, så tänk på mig då.. Den ska vara bsolut max 2 m bred, men helst typ 180 cm, och med "lågt" ryggstöd. Inte en sån som går upp högt i mitten liksom utan en "vanlig" hederlig kökssoffa alltså..

Ikväll har vi varit på bio. Vi såg Bridget Jones. Jag har väldigt svårt för komedier men den var väl ändå sevärd. Biopopcorn är ju gott också!
Efter bion åkte vi tillbaka till Harkskär igen. Resten av kvällen har vi suttit i soffan och pratat.. Nu har vi bäddat ner oss här i huset alla tre. Det blev lite trött avslut på dagen men vi tar nya tag imorgon! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0