Valpar och nya naglar!

Idag har jag varit ute i Hedesunda och fått nya naglar.. Äntligen!! Jag hade en tid bokad i fredags hos hon jag gått hos tidigare men hon bokade av pga sjukt barn och sen fick jag inget svar på när hon kunde härnäst (antar att hon har en bra anledning så no hard feelings).. Jag hade ställt in mig på att bli av med den hemska utväxten och få de gjorda innan påsk så jag letade runt och gulliga Elisabeth klämde in mig i sista sekunden. Och jag blev supernöjd!! Hon hade dessutom små söta staffevalpar hemma. Åh vad gosigt! Jag vill ha en till liten frallabebbe. Men det får väl bli när vi flyttat till hus någon gång framöver.

Ikväll är det datenight.. Bio; London has fallen. Om den inte är bra har jag åtminstone en het Gerhard Butler att dregla över. Och biopopcorn! Haha! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0