Sjuk och plastben!

Jag pluggar från sängen idag. Ingen promenad.. Jag har extra ont fortfarande och jag pallar inte att sitta för länge så det får bli liggande position! Men det funkar väl det också. 


Vi var på hundleksaksjakt igår.. Edward har en favoritleksak som är ett plasben som piper. När vi var hos svärisarna sist så lämnade vi kvar några leksaker där, inkl. favvisen, så han ska ha lite där också. Sedan dess har han gnällt hela dagarna och jag tror på riktigt att det är för att han saknar sitt favoritplastben.. (Det känns precis som att jag redan skrivit det här men jag orkar inte kolla efter.. Whatever.) Så igår åkte vi till Owes där det förra var köpt. De har funnits där så länge jag kan minnas men igår var de slut.. Då åkte vi till granngården och köpte två olika plastben.. Ett av dem blev genast favorit. Problem solved! Hunden har sina problem och jag har mina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0