Långa Runyon Canyon!

Våran prommis idag upp på berget, Runyon Canyon.. Vi har gått den korta några ggr men idag tog vi den långa. Det är verkligen "klättring" på vissa ställen. Det kommer kännas sjukt lame att komma hem till Boulongern efter detta! Men allt har väl sin charm.. 

Jag är såå tacksam att jag fått mått bra nu någon dag och jag njuter varje sekund av det. Jag har varit så fundersam och nästan tyckt att det varit lite konstigt att jag mått så pass bra senaste dagarna, med tanke på att jag varit igång mer än vad jag är hemma, och med tanke på att jag inte alls har mått bra den senaste månaden innan jag åkte. NU slog det mig precis när jag skrev att de dubblade min medicindos innan jag åkte.. Då är det ju inte alls så konstigt. Jag som nästan blev glad och trodde att det kommer vända nu. Hur kunde jag vara dum och glömma en sån sak?! Jaja. Jag njuter oavsett av att inte ha lika ont ett tag även om det är pga mer mediciner.







Kommentarer
Postat av: BF

Boulongern har vatten, gräs och strålande sol idag.. inte dumt det heller =).
Jag och Eddie saknar dig här hemma. Njut sista tiden!
Puss Puss

Svar: Naaaw! Söto! Saknar dig också love! Och Eddi!! ❤️❤️ Puss!
Evelina Nilsson

2016-03-31 @ 15:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0