Grattis honey!!

Idag blir min kära sambo 34 barre (haha så fult ord men jag älskar att nörda mig och använda såna). Grattis älskling!! Han fick frukost på sängen i morse av mig och Eddi. Sen har vi varit ut på en liten prommis i finvädret against mitt mående och min onda mage.. Pappa kom upp på en liten spontanfika också! Om någon känner sig besviken för att man inte fått någon födelsedagsinbjudan så kan jag tala om att det inte är nån som har fått det. Johan kände inte alls för att fira.. Nästa år när det blir halvjämt har han dock inget val! Då blir det kalas! 







Kommentarer
Postat av: mormor

Det visste jag inte - ge pojken en stor grattiskram från mig. Nästa år blir jag dubbelt så gammal som han blir :)

2016-03-09 @ 19:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0