Födelsedagsfirande!

Jag har varit i Hedesunda hela helgen eftersom smålänningarna varit och hälsat på.. Igår firade vi mamma som fyllde år och brors som fyller år på onsdag. Och så fyllde mormor år igår också. Grattis till er alla! Tänk att mormor fick sitt första barn på sin födelsedag. 

Det var fullt hus igår hos mami. Jag höll hela lördagen och halva söndagen men hela em/kväll igår var det mediciner som höll mig uppe. Vi var in till Valbo en sväng igår på dagen men sen när vi kom tillbaka till mami rasade jag. Då blev det blev återhämtning i badkaret tills pillsen började verka. Men det var såå trevligt att träffa släkt och vänner igår! 

Hoppas ni alla haft en härlig helg! Idag är jag tvärslut.. Vaknade 10 men ligger fortfarande kvar i sängen. 

Å t e r h ä m t n i n g ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0