Bildbomb!

Ok.. Det har inte blivit bloggande på någon dag och jag har såå mycket bilder att lägga ut så det känns nästan jobbigt, haha! But I'll try!

I måndags hade Josefin sin slutföreställning. Hon spelade sin drömroll Velma i musikalen Chicago. Om det syntes att det var hennes drömroll? Yes!! Hon var så galet fucking grym!! Vi gick först på genrepet på dagen och sen på 3 (!!) föreställningar på kvällen.



Igår var vi på Universal studios. Det kan ha varit den bästa dagen på länge. Jag älskade det! Särskilt alla 3D rides. De har byggt upp en helt ny Harry Potter-stad också med rides. Det var så sjukt coolt och bra på alla sätt. Svårt att försöka fånga allt på bild men jag knäppte mycket på scener från kända filmer. Häftigt! En tur gick runt där de fortfarande spelar in filmer, och de spelade in på flera ställen även igår när vi åkte. Jag mådde bra igår också och det var så härlig att bara få leva en dag! Underbart! 




















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0