Sliten är bara förnamnet!

Jag var så himla galet trött imorse när jag vaknade.. Johan åkte vid 6 och jag gick upp vid 8 och åt frukost och var sedan på avdelningen kl 9. Jag är inte alls nöjd med min sjukhusvistelse. Det är inte alls vad jag har blivit "lovad" och jag är så besviken över att detta liksom är "sista anhalten" och att det inte är bättre än så här. Det är sista veckan nu innan sommaren och sen ska jag tillbaka ytterligare 2 v efter sommaren. Jag har varit så trött så jag har haft problem med att hålla mig vaken idag och jag har haft extremt ont. Inte riktigt min dag..

Jag kom precis tillbaka till hotellet från avdelningen nu. Jag har planerat att ligga i sängen resten av dagen och kvällen och fylla på med lite energi. Så. Galet. Sliten. 

Älskling ringde precis och sa att han kommer hit om ett tag och blir kvar inatt igen. Vi ska bara chilla på hotellrummet men så mycket mysigare med sällskap! ❤️



Kommentarer
Postat av: mormor

Förstår om du är trött i dag. Mycket i helgen. Bra om personalen SER att du är sliten. De studerar kanske er nu och kommer med något klokt nästa period - hoppas jag. Kramar till dig <3 <3 <3

2016-06-13 @ 16:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0