Room

Idag var vi kvar i stugan till sen eftermiddag. Då åkte vi till både vårt hus och Musch och Mattis. Johan har slitit på massor i vårt hus idag så nu är vi ända nere i grunden i köket. 4 lager golv, isolering osv. är borta och nu är det hål hela vägen ner till marken.

Ikväll har vi tittat på filmen Room hemma hos mami. Se den ni som inte redan gjort det. Jacob Trembley är en av huvudrollsinnehavarna, en liten kille på 9 år. Han var faktiskt med i toppstriden för att få en Oscar (bästa manliga huvudroll) men Leonardo DI Caprio vann den tillslut. Det var ju Leos första så det var väl iofs på tiden. Lilla Jacob kommer garanterat få en något annat år och han har ju verkligen tid på sig. Fantastiskt bra skådespelare! Sjukt btw att jag har sett Leonsrdos Oscarstatyett in real life, hemma hos honom i hans feta hus i Beverly Hills. Jag träffade ju faktiskt Justin Bieber också när jag var och hälsa på syrran i LA för några månader sedan, men jag tyckte det var så mycket ballare att träffa, prata och hänga med Leo och hans polare hemma hos självaste DI Caprio himself. Sjukaste huset jag sett! #skryt

Nu ska jag och Jopplas bädda ner oss och försöka sova. Vi är kvar hemma hos mami inatt. Imorgon är sista dagen med Josefin på hemmaplan. Jag saknar henne redan!! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0