Last night!

Johan kom hem vid 19 igår. Det blev ingen tv-serie för mig tills han kom hem, det blev sova. Helt galet sliten! 
Vi orkade inte laga middag igår så det blev hämtmat. Det kommer man kanske sakna lite med vårt nya hus.. Vi kommer inte ha 100 meter till torget längre! Men fördelarna väger över starkt! 

För mig blev det varm macka från Coffehouse! Johan åt kebabtallrik.


Edward är så himla kär i Johan. Förr var det alltid jag som var Eddis nr 1 men så är det verkligen inte längre.. Det är helt klart Johan som gäller nu för tiden! Men det gör faktiskt inte så mycket.. Det är ju trots allt bra att de tycker om varandra. Problematiskt annars!


Love you!


Om 2 timmar ska vi till mäklaren och fixa med de nya papperen. Sen är det väl dags att dra igång rivningen i huset. Men bara lagom mycket för min del idag. Jag har ju ett bröllop att orka med imorgon. Woho! Ikväll ska jag sova hos självaste bruden. Åh så mysigt vi ska ha det! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0