Jag och Johan

Igår för ett år sedan träffades jag och Johan för första gången, den 27 juni 2015. Han kom till Gävle från Östhammar för att ta en fika med mig (och Edward). Vi möttes upp på Waynes ute vid Gävle strand. Vi fikade och satt och pratade i typ 1,5 timme och sen skulle jag iväg på kalas för Mattis. När vi skulle skiljas åt frågade Johan om jag hade några planer mot kvällen eller om vi skulle hooka upp efter kalaset igen. Jag hade inga planer så vi möttes upp igen någon timme senare efter kalaset. Vi gick till Allstars uteservering och åt middag och sedan gick vi på bio och såg Entourage-filmen.

Jag kände mig inte alls redo för något seriöst när vi träffades och jag var inställd redan från början på att det inte skulle bli något. Men vi sågs ändå massor efter det. Redan 2 veckor efter första daten åkte vi till Stenugnsund/Göteborg och bodde på hotell i flera dagar och semestrade ihop. Så nog fast det ett intresse allt eftersom vi hängde så mycket ihop. På våran andra date kom han till Gävle igen och då åkte vi ut till stugan och fikade med mormor och morfar. Av dom fick han ok direkt och det kändes bra!

Efter vår semester i Stenugnsund hamnade jag på sjukhuset i 2 veckor. Johan ville så gärna komma och hälsa på men jag sa ifrån. Tillslut kom han ändå. Då började jag helt plötsligt få känslor för honom och de smög sig på mer och mer.. Han hade sett mig som sjukast och risigast och i mitt värsta skick, och ändå fanns han kvar. Jag är så glad för att han var ihärdig och "inte gav upp på mig" fast jag var lite segare på att förstå att det skulle bli vi än vad han var.

Den 27 juli är våran dag. Prick en månad efter vår första träff bestämde vi oss att vi skulle köra. Tänk att vi snart firar ett år tillsammans! Tiden har verkligen gått fort. Det känns som att vi känt varandra så mycket längre.

Hela vårt förhållande har gått snabbt. Första semestern i Sverige ihop efter 2 veckor. Vi flyttade ihop efter att vi varit tillsammans i några månader. Första resan (till Thailand) efter fyra månader. Och vi köpte hus tillsammans innan vår ettårsdag. Känns det rätt så ser vi ingen anledning till att vänta! ❤️

Love you! Tack för att du finns vid min sida.


Kommentarer
Postat av: Bf

Tack för att du förgyller min tid bästa bästa Evelina! Älskar dig mer! 😉❤❤❤

Svar: Wow! Första kommentar från bf! Inte illa 😌👌🏼 Älskar dig! ❤️ (Sno inte min line 😝..)
Evelina Nilsson

2016-06-28 @ 19:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0