Feeling good!

Jag har haft en superskön dag idag i Askön medan boyfriend jobbat. Han kommer hem om en timme. Då ska vi äta lite middag och mysa innan jag åker tillbaka till Uppsala igen ikväll. 

Älskar känslan av att bara öppna dörren och vara ute. Skönt att torpet hann bli klart lagom tills vi ska dra igång med huset. Då kan man liksom vila upp sig och bara vara när vi är i East och sen jobba på när vi är hemma i Gävle. Det hade varit tufft att hålla på med båda husen samtidigt! 


Här i torpet glider jag runt i boyfriends shorts och svärmors foppisar (som visserligen nog har gått över till mitt ägo eftersom jag använder dom så flitigt, haha). Sjukt vad brännan försvinner fort. Det är ju bara 1,5 månad sedan jag kom hem från LA men jag tycker att jag är lika blek igen! Men idag har jag nog fått lite färg iaf. 


Jag är verkligen så glad att Johan har så fina föräldrar och att han har sån bra och nära relation med dom. Eva kom över på förmiddagen och "såg till så att jag äter och undrar om jag fixar mat själv eller vill äta med dom" och sen kom hon tillbaka för ett tag sedan med en glasstrut. Såna här dagar har jag inte så hemskt mycket att klaga på! (Iaf inte om jag tänker bort att jag ska tillbaka till sjukan igen imorgon..) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0