Toppar till titsen!

Måste bara tipsa om dessa.. Jag tycker inte alls om bh-ar med bygel. Och jag tycker ännu mindre om push-up-bh-ar (oops.. Många - . Jag är så dålig på att veta när man får använda såna så det blir oftast att jag slänger in dem när det känns rätt, och det blir alldeles för ofta.. Haha!)

Jag tycker faktiskt att det är finare med "nätta" tits än tuttar upptryckta till hakan med x antal ilägg. Så himla fint när man är "platt" ovanför brösten. Men det är nog bara jag som tycker det.. Jag har gått ifrån en stor D-kupa till en liten C men jag gillar faktiskt att de är lite mindre. Det borde ju minska risken för hängisar, haha. Fast nog kan det vara fint med big tits också såklart.. Mer kvinnligt om inte annat.

Men iaf.. Hemma går jag alltid utan bh. Men när man ska vara lite "klädd" kan det ju vara fint att slippa se nipplar genom kläderna. Så till er som är lika bh-kräsna som mig. Dessa toppar är de bästa som finns. Jag har 6 st och jag bor i dom, haha. Ynka 30 spänn på Dollarstore. Jag köpte mina första på Ullared och gissa om jag blev glad när jag såg att de fanns på Dollar sen också..

Självklart inte de hetaste underkläderna man kan ha, men såå sköna!

Tips tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0