Svärisarna är här igen!

Igår kom svärisarna för att hjälpa oss några dagar i huset. Dom är så snälla! Jag och Eva håller på och gör iordning vårt gästrum i uthuset utifall att jag och Johan vill sova kvar någon dag. Skönt att ha ett rum som är klart!

Christer och Johan håller på att lägga in golvvärmen i de rum som är klara.. Det tar ju tid såklart, men spånskivorna ligger i köket nu iaf!

Jag fick så fina födelsedagspresenter av svärisarna (i förskott, jag fyller år på lördag). Jag och Eva var på loppis tillsammans sist vi var i Östhammar och jag var på jakt efter massa saker. Nu har de letat själva och hittat flera av de saker jag var och letade efter.. Så gulligt!

Jättefint sideboard med marmorskiva. Skålen är ifrån Gefle, en stor fin bricka och en zinkbalja. Tack bästa ni!


Kommentarer
Postat av: mormor

Så fina saker :)
Och fina svärföräldrar :)

Svar: Verkligen 😍 Hälsa morfar att vi blir klar med tapetseringen i gästrummet imorgon så leveransen och installationen av golvet skulle passa bra snart 😉😘❤️
Evelina Nilsson

2016-07-25 @ 11:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0