Miss you!

Idag saknar jag min andra hälft extra mycket.. Det känns sjukt att det bara gått 2,5 vecka sedan vi sågs och att det är ytterligare ett år kvar tills vi ska ses igen, om det inte blir ändrade planer på något sätt. Du är grym som kämpar på. Love you honey! ❤️

Idag har jag gjort absolut ingenting. Legat och vilat typ hela dagen. Jag har kollat på 2 avsnitt av serien Homeland, plockat två burkar smultron att frysa in, ätit lunch med svärmor. Typ det. Jag mår inte bra idag. Välbehövligt med ryggläge all day.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Älskar dig mest <3 <3 <3

Svar: Älskar dig mer! ❤️
Evelina Nilsson

2016-07-14 @ 23:53:51
Postat av: mormor

Förståndigt att du vilar ibland <3

2016-07-15 @ 10:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0