Gysinge grå!

Imorse åkte vi till Gysinge och köpte vår färg. Vi kommer måla huset med Gysinge grå, en varmgrå ganska ljus slamfärg. Jag har målat en gång nu och den är fortfarande ganska mörk av det röda, men det skulle bli ljusare andra målningen så jag hoppas på det. Jag tror att det kommer bli jättefint!

Jag mår inte alls bra idag.. Jag har jätteont och vill egentligen bara ligga i sängen. Men måla känns nästan som terapi. Det är jag, penseln och hörlurarna.
Vi lyssnade på sista avsnittet av P3 serien "de dödas röster" idag, den jag skrev om igår eller när det nu var. Sjukt spännande serie. Ni måste lyssna på den! Jättebra!


Kommentarer
Postat av: mormor

Oj vad ni jobbar - det händer så mycket så snabbt :)

2016-07-12 @ 22:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0