Frisörfail!

Jag hade äntligen fått ut allt mitt hår till samma längd (förutom en smal slinga i luggen som jag alltid haft lite kortare).. Men så förstörde frisören det helt för några helger sedan när jag skulle få en håruppsättning inför Fias bröllop. Såå snällt att vi tärnor fick bli så fina till bröllopet, och frisören var jättegullig, men så himla tråkigt att håret blev helt förstört av det. Hela överhåret är helt avkapat i olika längder i små tussar. När jag skulle ta ur hårnålarna på natten efter bröllopet följde halva överhåret med och det bara rasade ur avkapade hårstrån.. Nu vet jag inte hur jag ska rädda det hela. Man kan ju inte laga det som redan är trasigt. Och jag vill ju inte klippa uppklippt i hela håret i olika nivåer. Det är bara att börja om och spara ut igen.. Jag var iaf fin i håret på bröllopsdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0