Blogga ikapp lite..

Vi är i huset hela tiden.. Det går framåt! Sovrumsgolvet är också klart nu och Johan har gått vidare till vardagsrumsgolvet. Jag har målat halva huset nu med första strykningen.

Mormor och morfar kom på besök i förrgår. Mysigt!

Igår morse kom musch till oss och la sig i solstolen och njöt av det fina vädret. Vid lunchtid kom mami och Thomas på besök. Thomas har äntligen fått sitt motorcykelkort så de kom på motorcykel. De bjöd på lunch på Böna café. Mums!! Johans en kompis kom också förbi en sväng. Jag var till sjukan också..

Våra fina rosor! Och hunden gör sina dagliga yogaövningar, haha!

Igår kväll åkte vi hem ganska "tidigt". Vi hann med en film (13 hours tror jag den hette, grym film!!) och Johan lagade middag för först gången hemma på säkert en månad. Jag är så sjukt less på Max, pizza, snabbmat. Köttfärssås och spagetti har aldrig varit godare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0